Základné hodnoty sú osobné etické zásady alebo ideály, ktorými sa MyGGO riadi pri rozhodovaní, budovaní vzťahov a riešení problémov. Identifikácia hodnôt, ktoré majú vo vašom podnikaní význam, vám pomôže rozvíjať a dosahovať profesionálne ciele. Môže vám tiež pomôcť nájsť partnerov a spoločnosti, ktoré súhlasia s vašimi ideálmi. Základné hodnoty sú súborom základných presvedčení, ideálov alebo postupov, ktoré informujú o tom, ako sa správate v osobnom aj profesionálnom živote. Aj spoločnosti môžu mať a zachovávať základné hodnoty. Tie môžu spoločnosti pomôcť určiť, ako rozdeľovať zdroje, prijímať dôležité rozhodnutia a rásť. Spoločnosti si zvyčajne vyberajú základné hodnty, na ktoré sa zameriavajú pri prístupe ku každodenným obchodným postupom, pri vedení komunikácie a podobne. Tieto hodnoty môžu informovať o tom, ako ľudia komunikujú (pokora, úcta, čestnosť), o zameraní práce človeka alebo firmy (vynaliezavosť, kreativita, orientácia na údaje) alebo o jednotlivých povinnostiach, ktoré bude spoločnosť zastávať (dôslednosť, kvalita a spoľahlivosť). Určenie základných hodnôt v rámci spoločnosti môže poskytnúť štruktúru a usmernenie, najmä pri riešení náročných rozhodnutí.
osobná etika . ideály . identifikácia hodnôt . alokácia zdrojov . komunikácia . rešpekt . pocťivosť . štruktúra . autonómia . bezúhonnosť . inovácia . rast . služba . zodpovednosť . prispôsobivosť . autorita . úprimnosť . empatia . flexibilita . férovosť . vytrvalosť . výsledky . stabilita . tímová práca . vlastné tempo . integrita . transparentnosť . odhodlanie . vzájomný úspech . kvalitný zážitok . húževnatosť . pracovná morálka . motivácia . ciele . vedomosti . kreativita . komunita . autenticita . rozhodnosť . kvalita . časový manažment . trpezlivosť . rozvoj . dôslednosť . riešenie problémov . základné presvedčenia . vynaliezavosť .
indický politický a duchovný vodca
Vaša spoločnosť potrebuje stratégie, aby dosiahla svoje ciele a boli konkurencieschopné a úspešné na svojich trhoch. Dva bežne používané prístupy sú obchodné stratégie a podnikové stratégie. Tieto stratégie sa od seba navzájom líšia, no napriek tomu spolupracujú na zlepšení výkonnosti a ziskovosti spoločností. V MyGGO definujeme obchodnú stratégiu v porovnaní s podnikovou stratégiou a vysvetľujeme rozdiely medzi nimi. Obchodná stratégia je plán na získanie zákazníkov, predaj výrobku alebo služby s cieľom dosiahnuť zisk. Je navrhnutá tak, aby pomohla spoločnosti byť konkurencieschopnou na svojom trhu. My vytvárame obchodné stratégie na dosiahnutie konkrétnych cieľov. Podnikateľská stratégia môže mať formu súhrnu alebo náčrtu a zahŕňa kroky pre: získanie zákazníkov, zvýšenie spokojnosti zákazníkov, zvýšenie zisku a výber produktu, ktorý sa bude ponúkať. Obchodná stratégia by mala ukázať, v čom má vaša spoločnosť konkurenčnú výhodu a ako z nej profitovať. Uvádza činnosti potrebné na dosiahnutie požadovaných cieľov, aby manažéri mohli prijímať rozumné rozhodnutia o prijímaní zamestnancov a zdrojoch.
stratégia . konkurencieschopnosť . zlepšenie výkonnosti . ziskovosť spoločnosti . prilákanie zákazníkov . predaj produktu . dosiahnutie cieľov . získanie zákazníkov . spokojnosť zákazníkov . zvýšenie zisku . výber produktu . konkurenčna výhoda . divizia . oddelenie . jednotky spoločnosti . prevádzkové problémy . obchodný plán . posudzovanie produktov . oblasti na zlepšenie . súčasný obchodný model . určenie zdrojov . určenie krokov . prilákanie investorov . merateľné výsledký . obchodné rozhodnutia . jasný smer . trhová hodnota . kritické myslenie . strategické ciele . preskúmanie trendov . potencionálne príležitosti . odvetvie . výsledky . kontrola výkonu . prekážky . znalosť priemyslu
Apple
Ak chcete vyniknúť v marketingu sociálnych médií, potrebujete stratégiu, ktorá prinesie výsledky, ktoré chce vaša spoločnosť dosiahnuť. Od určenia cieľov vašej organizácie až po preskúmanie výsledkov vám pomôžeme vytvoriť účinný plán v niekoľkých jednoduchých krokoch. V MyGGO sa zaoberáme tým, ako vytvoriť úspešnú marketingovú stratégiu sociálnych médií pre organizácie v akomkoľvek odvetví. Marketingová stratégia sociálnych médií je plán, ktorý načrtáva kroky, ktoré vaša spoločnosť podnikne na splnenie svojich cieľov pre online sociálne platformy. Táto stratégia usmerňuje, aký typ obsahu zverejniť, s akým publikom sa spojiť a aké akcie podporiť. Mnohé spoločnosti sa spoliehajú na nás, aby sme vypracovali stratégiu pre spoločnosť, ktorá ju bude realizovať. V každom odvetví majú spoločnosti potenciál efektívne využívať svoju prítomnosť na sociálnych médiách v prospech svojej obchodnej stratégie a my vám s tým pomôžeme.
generovanie výsledkov . identifikácia cieľov . sociálne platformy . typ obsahu . manažér sociálných medií . preskúmanie publika . kontrola konkurencie . obsahový kalendár . zapojenie publika . metriky . trendy . povedomie značky . predávanie produktov . získavanie zákazníkov . smart ciele . organické príspevky . časový rámec . cieľové publikum . demografické údaje . zákaznícky prieskum . analýza . návštevnosť stránky . reklamná kampaň . frekvencia publikácie . recenzie . rozsah obsahu . zapájanie publika . reakcie publika . porovnávanie výsledkov . kliknutia . alokácia zdrojov . uprednostnenie platform . tvorenie obsahu . komentáre .
spoluzakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Facebook
Mať obsahovú stratégiu je pre úspech vášho podnikania kľúčové, pretože iniciuje a pripomína vášmu trhu, kto ste a aké odborné znalosti a vedomosti ponúkate. V My GGO kladieme dôraz na dôležitosť dobrého obsahu, čo je to obsahová stratégia a ukazujeme, ako vytvoriť zmysluplný obsah, ktorý víťazí. Obsahová stratégia je plánovanie, vývoj a správa obsahu. Obsah zahŕňa obrázky, zvuk, video, opisy produktov, reklamy a informácie na stiahnutie, ako aj všetky ostatné písomné materiály v online a off line priestore. Overenie, či je váš obsah užitočný, použiteľný, ucelene štruktúrovaný a rýchlo lokalizovateľný návštevníkmi rôznych platforiem, je nevyhnutné na zlepšenie používateľského zážitku a návštevnosti. Stratégia obsahu prispieva k pôsobivej značke spoločnosti a podporuje rast podnikania. Proces tvorby zmysluplného obsahu sa vyvíja na základe potrieb trhu. Aby ste pomohli svojej spoločnosti rásť a prosperovať, musíte byť schopní neustále vytvárať dobre preskúmaný, presvedčivý obsah, ktorý je udržateľný a dynamický.
SWOT analýza . silné stránky . slabé stránky . príležitosti . vnútorné faktory . vonkajšie faktory . hrozby . vlastnosti organizácie . vlastnosti jedinca . vlastnosti produktu . úspechy . zranitelnosti . oblasti zlepšenia . dlhodobe ciele . externé zdroje . trhové trendy . potrebnosť produktu . potrebnosť služby . potencionalna konkurencia . výkonnosť tímu . hodnotenie publika . analýza produktu . neefektívnosť procesu . efektivita . SWOT rámec . alokácia zdrojov . hodnotenie . pozitíva . negatíva . interné vlastnosti organizácie . oblasti zlepšenia . dosiahnutie cieľov . oblúbenosť produktu . oblúbenosť služby . ekonomické trendy . zdravie trhu . turbulentnosť trhu . náskok konkurencie . konkurencia .
Microsoft
Automated page speed optimizations for fast site performance