LinkedIn je stále na vzostupe. Začína sa podobať na Facebook, avšak svoj rast si stále udržuje. Vyplýva to zo správy Microsoftu za posledný kvartál roku 2019.
Oproti posledným záznamom sa obrat sociálnej siete pre profesionálov zvýšil o 24% na viac ako 2,4 miliardy dolárov. Microsoft dokonca v správe spomína aj historicky najvyšší engagement.
Microsoft vo svojej správe uvádza:
„LinkedIn pokračuje vo vytváraní ekonomických príležitostí pre každého člena globálnej pracovnej sily. Každých sedem sekúnd si vďaka LinkedInu niekto nájde prácu. Tento kvartál sme boli opäť svedkami rekordného engagementu.“
LinkedIn narozdiel od ostatných sociálnych sietí nezarába iba z reklám. Veľkú časť jeho tržieb tvoria prémiové účty, ktoré disponujú lepšou analytikou a možnosti využívania LinkedInu na nábor freelancerov a zamestnancov.
Za 3 mesiace sa LinkedInu podarilo zvýšiť počet užívateľov z 660 miliónov na 675 miliónov. Tejto sociálnej sieti sa darí aj vďaka tomu, že ju neohrozuje férovosť politickej reklamy a fake news. LinkedIn je v súčasnosti stabilná sociálna sieť, ktorá je na dlhodobom vzostupe.
Zdroj: https://www.businessofapps.com/data/linkedin-statistics/