BLOG

Coors Light spúšťa novú kampaň v spolupráci so spoločnosťou Havas

Spoločnosť Coors Light spustila novú kampaň so spoločnosťou Havas. Konali tak po oboznámení sa s  negatívnymi výsledkami kampane, ktorej hlavnou tvárou bol herec Jean Claud van Damme.  Sloganom novej kampane sa stala fráza „Keep it fresh“. Slogan Havas začal používať od zlúčenia všetkých kampaní spoločnosti Molson Coors s francúzskou firmou.

Reklama sa viditeľne inšpirovala značkou Rocky Mountains. Akčný klip sa odohráva v horách, kamera a strih sú na profesionálnej úrovni. V spote, ktorý určite navodí zimomriavky každému divákovi môžeme v hlavnej úlohe sledovať anonymného nástupcu Van Damma v mrazivom prostredí ako si užíva adrenalínovú jazdu. Samozrejme v spote nesmie chýbať slogan spoločnosti: „Keep it fresh“.

Sophie Jamieson, marketérka spoločnosti American Beers uviedla:

„Coors Light je najosviežujúcejšie pivo na svete. Svet však nepotrebuje ďalšiu reklamu, ktorá na túto skutočnosť poukazuje. Spustením tejto kampane sa zameriavame na jednoduché rozprávanie príbehu. Taktiež kladieme dôraz na prezentáciu našej značky. „Keep It Fresh“ je viac ako len nová reklama; je to postoj. Budujeme dlhodobý image našej spoločnosti. Našim cieľom je, aby Coors Light bola značka, ktorá určuje trendy v reklame.“

Rob Potts, kreatívny manažér spoločnosti Havas London dodáva:

„Vitajte v Coors Mountain. Tam, kde sviežosť nie je iba teplota … je to spôsob života. “

Tento reklamný spot predstavuje začiatok spolupráce spoločností Havas London a Coors Light. Ide o signifikantné zlúčenie spoločností, ktoré bolo schválené už v roku 2018. So spoločnosťami Havas London a Coors Light sa zlučujú aj značky ako Staropramen, Blue Moon a Pravha. Týmto sa končí spolupráca Coors Light s VCCP, ktoré pripravilo neúspešnú kampaň, ktorej tvárou bol van Damme. Neskôr sa ukázalo, že neúspech kampane spôsobilo kladenie príliš veľkého dôrazu na image Coors Light ako na samotné pivo.

Zdroj: https://www.thedrum.com/news/2020/01/31/havas-gives-coors-light-fresh-direction-amid-disappointing-sales

Share post:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Facebook

Sociálne média