Korona vírus sa v súčasnosti šíri do celého sveta. Tento „trend“ však negatívne ovplyvňuje. Dokonca ľudia čoraz častejšie googlia výraz „Corona beer virus.“ To má za následok vznik mnohých internetových vtipov.
Marketingový tím značky Corona má v súčasnosti neľahkú úlohu. Kvôli epidémii korona vírusu si ľudia často spájajú toto ochorenie práve s týmto mexickým pivom.
Podľa Google Trends stúpla hľadanosť termínu „beer coronavirus“ o 3233%. Výraz „beer virus“ zaznamenal rast o viac ako 700%.
Vďaka popularite týchto kľúčových slov vzniká na internete obrovské množstvo vtipných obrázkov.
Aj napriek tomuto trendu spoločnosť Corona nepanikári. Riaditeľka majiteľa Corony, spoločnosti Constellation Brands uvádza:
„Veríme, že naši spotrebitelia poznajú rozdiel medzi pivom a vírusom.“
Zatiaľ tak mexická značka neplánuje prijať žiadne špeciálne opatrenia.
Zdroj: https://www.fool.com/investing/2020/02/05/drinkers-are-confusing-corona-beer-with-the-corona.aspx