Budovanie vlastnej značky je najlepším spôsobom, ako si v online svete vytvoriť veľké meno. Všeobecne známy brand vám
Ak chcete s vaším produktom alebo službou uspieť vo vysoko konkurenčnom podnikateľskom prostredí, prieskum trhu a analýza konkurencie
Facebook je pre drvivú väčšinu populácie súčasťou každodenného života. Na tejto sociálnej sieti ľudia zdieľajú svoje osobné úspechy,
Pokiaľ sa chcete uplatniť v online svete, nezaobídete sa bez kvalitného marketingu. V dnešnom vysoko konkurenčnom prostredí je
Budovanie vlastnej značky je najlepším spôsobom, ako si v online svete vytvoriť veľké meno. Všeobecne známy brand vám
Ak chcete s vaším produktom alebo službou uspieť vo vysoko konkurenčnom podnikateľskom prostredí, prieskum trhu a analýza konkurencie
Facebook je pre drvivú väčšinu populácie súčasťou každodenného života. Na tejto sociálnej sieti ľudia zdieľajú svoje osobné úspechy,
V prípade, že sociálne siete využívate skutočne často, oplatí sa vám porozmýšľať aj nad tzv. plánovačmi. Tie za
SEO, alebo po našom, optimalizácia pre vyhľadávače, zohráva vo svete webstránok a e-shopov významnú úlohu. Umožní vám zviditeľniť
Facebook patrí v aktuálnej dobe medzi najpoužívanejšie marketingové nástroje na oslovovanie nových a existujúcich zákazníkov. Platené propagácie umožňujú
Keď sa povie tvorba web stránky, mnohí si predstavia tím programátorov a výdavky vo výške tisícok eur. V
Grafika vašich príspevkov zohráva dôležitú úlohu v celom marketingu. To znamená, že by ste jej mali venovať viac
Online prostredie sa stáva každým rokom presýtenejším. Dnes už len máloktorá firma pôsobí vyslovene v offline svete. E-shop,
Logo je nevyhnutnou súčasťou brandingu každej spoločnosti. Považuje sa za prvý kontaktný bod, a to najmä pre potenciálnych
#strategy Preto Terre des Hommes medzinárodná charitatívna organizácia, ktorá zastrešuje ľudské práca v Miláne vytvorila tri billboardy ,ktoré
#thereisnoreason – je názov novej kampane , pod ktorou sa môže podpísať agentúra Propeg. Ide v skutku o
Po spolupráci s Ikea tu máme ďalšie zaujímavé spojenie velikánov značiek Legp a Levis. Jedná sa o kolekciu oblečenia obohatenú o plastovú
It’s finger lickin‘ good – tak znie slogan značky KFC . Po 64 rokoch KFC mení svoj slogan
Maľba verzus 780 živých stromov. Zaujímavý projekt od Converse zdobí jednej budovu v centre Varšavy. Práve na danú
Nejde však o prvú spoluprácu týchto značiek. Nový projekt sa volá #BYGGLEK a ide o úložný priestor krabice
Devil’s Peak Lite je známa značka producenta piva v Južnej afrike , ktorá sa snaží spojiť myšlienku ako
Coca Cola spúšťa predaj obľúbených nápojov s novou príchuťou obohatenou kávou a konkurovať chce svojím počinom práve Starbucks.
Je názov novej reklamy @nike , ktorá pozostáva zo 72 strihov športových momentov. Jedná sa už tretiu práca
LinkedIn je stále na vzostupe. Začína sa podobať na Facebook, avšak svoj rast si stále udržuje. Vyplýva to
Automated page speed optimizations for fast site performance