BLOG

Niekoľko zaujímavých tipov pre produktové fotografie

V online obchodoch sa častokrát stretávame s problémom, akým sú nekvalitné snímky produktov. V prípade, že sa vašich zákazníkov snažíte motivovať ku kúpe, prioritou číslo jedna sú kvalitné fotografie. Na to však treba aj určité skúsenosti a schopnosti. Prinášame vám základné tipy pre produktové fotografie, aby ste ich zvládli zhotovovať ľavou zadnou!

V dnešnej modernej dobe väčšina ľudí uprednostňuje online nákupy. K tomu nás všetkých viedlo množstvo inovácií, ktoré neustále napredujú. Obľuba online nakupovania je jeden z hlavných dôvodov, prečo by ste mali kvalitu produktových snímok povýšiť na iný level. Vaši zákazníci si nemôžu prísť pozrieť produkt naživo, chytiť a obzrieť si ho z každých strán. Práve toto všetko im musíte priniesť vy prostredníctvom kvalitnej snímky.

 

Je dokázané, že až 93 % kupujúcich považuje vizuálny vzhľad produktu za kľúčový pri výbere. V prípade, že sa rozhodnete fotografovaniu venovať viac, má to zmysel nielen pre vás, ale aj pre vašu marketingovú spoločnosť.

Zvýšite si výrazne príjmy a taktiež zlepšíte meno vašej spoločnosti. Do predaja tak prinesiete zvýšenú efektivitu, za čo sa vám všetci s radosťou poďakujú. Prinášame vám jednoduché tipy pre produktové fotografie, ktoré zvládne skutočne každý.

 

Nemajte obavy z použitia vášho smartfónu

 Dnešná doba neustále napreduje a dôkazom sú aj smartfóny, ktoré sú, takpovediac, na inej úrovni. Ich fotoaparáty sú vybavené množstvom funkcií tak, aby ste zachytili tie najkvalitnejšie snímky. Tie sa dajú považovať v určitých prípadoch aj za profesionálne.

 

Nemusíte tak investovať množstvo peňazí do digitálnych zrkadloviek, keď to vie dokázať odfotiť aj smartfón. V niektorých situáciách vás však môže mierne sklamať. To sa stáva najčastejšie pri zlom osvetlení. V takomto prípade stojí za uváženie kúpa profesionálneho fotoaparátu.

 

Absolvujte školenie

 Na to, aby ste vytvorili dokonalé firemné fotografie budete potrebovať štipku zručností. V tomto smere vám môže napomôcť aj školenie úpravy snímok. Stačí absolvovať len niekoľko hodín, na ktorých sa naučíte základy od profesionálov.

 

Či už sa jedná o vyladenie sýtosti, použitie efektov alebo maskovanie nedostatkov, všetko môže mať obrovský vplyv na výsledný produkt. Samozrejme, že tieto zručnosti nemusíte využívať len čisto na snímkovanie produktov. Skvelou alternatívou sú tiež rôzne eventové fotografie, ktoré budú vďaka vám a vašim schopnostiam na inej úrovni.

V jednoduchosti je krása

Toto pravidlo je už, takpovediac, dávnou klasikou. Niet však naňho dopustiť. Tipy pre produktové fotografie nie sú len o bodoch, ktorých sa musíte držať za každých okolností. Ide predovšetkým o vašu kreativitu a originalitu. Iba tak si zaistíte dokonalé umelecké fotografie vašich produktov, ktoré si zamiluje každý.

 

To sa týka aj použitia jednotlivých rekvizít. Tie by mali spĺňať praktické funkcie, ako napríklad vylepšenie svetla, dopĺňanie produktu či doladenie snímky. Nezabúdajte však, že vždy ide o samotný produkt a nie o to, čo je okolo neho.

 

Základom je správne osvetlenie

Za žiadnych okolností by ste nemali podceňovať nastavenie správneho osvetlenia. Práve to môže mať obrovský vplyv pri rozhodovaní sa pre kúpu produktu. Preferované je prirodzené svetlo, ktoré sa inak označuje ako mäkké svetlo. Dôvodom je, že slnko má väčší, a tiež mäkší rozsah svetla na rozdiel od lampy, ktorá svieti priamo na produkt.

 

Tento typ osvetlenia sa používa, predovšetkým, v exteriéri. Dokonale sa hodí na fotografovanie modelov, ktorí majú na sebe oblečený určitý módny kúsok. Taktiež sa prirodzené svetlo používa na zdôraznenie okolia a nie konkrétneho produktu.

 

Nasnímajte viac fotografií

Neváhajte nasnímať produkt z rôznych uhlov. To zaručí vašim zákazníkom pohľad z každej strany a tým im výrazne uľahčíte výber. Okrem iného, pri nasnímaní viacerých záberov si máte možnosť vybrať ten najlepší.

Na fotografovanie si vyhraďte určitý čas. Je dôležité, aby ste túto činnosť vykonávali v kľude a nikde sa nenáhlili. V opačnom prípade by to mohlo negatívne vplývať na výslednú fotografiu.

 

Použité zdroje: 

wordstream.com

blog.hubspot.com

papernstitchblog.com

Share post:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Facebook

Sociálne média